شناسهٔ خبر: 112691 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان خبر داد:

طرح کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوس‌های مسافربری در جنوب کرمان در حال اجر است 

طرح تاخیر در سفر

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری جنوب کرمان)مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت :این طرح که از ۱۲ تیرماه در جنوب کرمان آغاز شده است و تا ۲۱ تیرماه در همه پایانه‌های حمل و نقل عمومی مسافری استان در حال اجرا است .
مجتبی محمودی افزود :با حضور تیمهای بازرسی حمل و نقل و گزارشهای مردمی و همچنین با استناد به بند ششم منشور حقوق مسافران از تاریخ  ۱۲ تیرماه با هر گونه تاخیر ناوگان برخورد قانونی خواهد شد و متخلفان به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ برای اجرای قانون حوزه حمل و نقل معرفی می‌شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد :در راستای اطمینان از حرکت به موقع اتوبوس‌ها و رضایتمندی مسافران در  جنوب کرمان این طرح با جدیت در حال انجام است تا سامان دهی مناسب تری در حوزه حمل و نقل مسافر و تکریم مسافران صورت گیرد .
وی افزود: آنچه برای ما مهم است نظم بخشی بهتر به حوزه حمل و نقل مسافر و ایجاد زمینه مشارکت و مطالبه گری مردم و مسافران در زمینه منشور حقوق مسافر است .
محمودی گفت: سامانه پیامکی۲۰۰۰۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بصورت شبانه روزی آماده دریافت  مطالبات مردمی و مسافران است که  انتظار ما از مردم و مسافران این است که نظرات خود را با ارتباط گرفتن با این سامانه در میان بگذارند .