شناسهٔ خبر: 112768 - سرویس استان‌ها

با حضور استاندار هرمزگان؛

کلنگ ساخت ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در هرمزگان به زمین زده شد

کلنگ زنی طرح نضت ملی 22 تیر هرمزگان 2 آئین کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس در زمینی به مساحت ۱.۹۳ هکتار آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(هرمزگان)، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان صبح امروز در حاشیه آئین کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه ۵۰۰ واحدی در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس در خصوص تحویل واحدها گفت: چنانچه آورده متقاضیان و منابع ساخت که شامل تسهیلات بانکی و آورده متقاضی است در موعد معین واریز شود این پروژه‌ها می‌تواند در یک مقطع ۲ ساله احداث و تحویل متقاضیان شود.

کمالی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون عملیات اجرایی ۳ هزار و ۶۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی آغاز شده است و با پیگیری‌های انجام شده کلنگ زنی در هر شهر به صورت هفتگی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به هفتمین مرحله از ثبت‌نام نهضت ملی مسکن که از پانزدهم تیرماه آغاز شده است، بیان کرد: با گذشت ۷ روز از آغاز ثبت‌نام طرحی نهضت ملی مسکن، بیش از ۸ هزار نفر در استان هرمزگان برای این طرح نام نویسی کرده‌اند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در این مراسم با تاکید بر رتبه‌های دوم و سوم کشوری هرمزگان در طرح نهضت ملی مسکن، اظهار داشت: خوشبختانه با احتساب کلنگ زنی امروز و ۴۰ روز گذشته، در بندرعباس هم طرح ملی مسکن روند رو به رشدی دارد.

وی با تاکید بر اهمیت زمین های اختصاص یافته به اجرای طرح نهضت ملی مسکن تصریح کرد: جلساتی برای تامین زمین مناسب ویژه این طرح برگزار کرده‌ایم و زمین‌های بسیار مطلوبی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس تخصیص یافته است.

استاندار هرمزگان گفت: در خصوص سایر شهرهای استان هم از هفته آینده باحضور در شهرستان ها، محدوده‌های الحاق شده را به مردم تحویل می دهیم.