شناسهٔ خبر: 112818 - سرویس هوایی

در جریان سفرهای اربعین اعلام شد:

حمایت از نرخ مصوب اعلامی بلیت اربعین توسط وزارت راه و شهرسازی از همان ابتدا

هواپیما مدیرعامل هواپیمایی قشم گفت: با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی بابت نرخ بلیت هواپیما برای مراسم اربعین از همان ابتدا از این ابلاغ و تصمیم وزارت راه و شهرسازی حمایت کردیم چرا که نگاه ما به اربعین نگاهی درآمدزایی نبود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رامین حمزه، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی قشم درخصوص ارائه سرویس به زائران اربعین حسینی (ع) گفت:  اربعین امسال نسبت به سال های قبل متفاوت تر بود. حسب فرمایش مقام معظم رهبری که بر اهمیت این آئین تاکید داشتند و همچنین ریاست جمهوری مبنی بر اینکه سفر اربعین باید برای زائران آسان باشد.

وی ادامه داد: در همین خصوص با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی بابت نرخ 6 میلیون بلیت سفرهای هوایی اربعین، از همان ابتدا از این ابلاغ و تصمیم وزارت راه و شهرسازی حمایت کردیم چرا که نگاه ما به اربعین نگاهی درآمدزایی نبود. به همین خاطر همان ابتدا از نرخ مصوب حمایت و آن را اعلام کردیم.

حمزه تصریح کرد: در همین خصوص فروش بلیت هم تابع اعلام سازمان هواپیمایی کشوری بودیم که در بازه 15 تا 30 شهریور چارترها و آژانس ها کنار رفتند و ما هم مثل سایر ایرلاین ها خودمان اقدام به فروش بلیت کردیم.

وی ادامه داد: این مساله نیازمند یک زیرساخت قوی بود که خیلی زود قرارگاه اربعین را یک ماه قبل از شروع این مراسم راه انداختیم و امکانات را برای خدمت به زائران حسینی بسیج کردیم.