شناسهٔ خبر: 112849 - سرویس استان‌ها

بمنظور رفع مشکلات شهری دهاقان؛

طرح تفصیلی دهاقان تعیین تکلیف می‌شود/ هم اندیشی و برنامه ریزی برای توسعه شهری

جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی برای توسعه شهری دهاقان- اصفهان در جلسه‌ای که بمنظور رفع مشکلات شهری دهاقان برگزار شد پیرامون رفع مشکلات طرح های تفصیلی دهاقان و گلشن، اختلافات ثبتی، پروژه های راهسازی و ... تصمیم گیری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی برای توسعه شهری دهاقان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و با حضور عبدالحسین پارسایی راد معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، روسای ذیربط این اداره کل، بخشداران، شهرداران، دهیاران و شورای اسلامی شهر و روستا، در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.  

در این جلسه مباحثی پیرامون حوزه های شهرسازی و طرح های تفصیلی، بازآفرینی شهری، راهسازی، الحاق اراضی و ... مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.  

 مشکلات مرتبط با طرح تفصیلی شهر دهاقان در این نشست به صورت ویژه بررسی شد و بنا بر تصمیم گیری بعمل آمده مقرر شد در هفته آتی این موضوع تعیین تکلیف شود.  

 طرح تفصیلی گلشن و مسائل و مشکلات پیرامون آن از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که مطابق با تصمیمات اتخاذ شده موارد مرتبط با این طرح نیز تا یکماه آینده در کمیسیون ماده ۵ مطرح و بررسی می‌شود.  

در این جلسه موارد اختلافات ثبتی فی مابین راه و شهرسازی و ثبت اسناد و املاک و مشکلات الحاق اراضی مطرح و مرتفع شدند.  

گفتنی است: در این جلسه هم اندیشی پیرامون احداث کمربندی دهقان، محلات هدف بازآفرینی شهری، پیشنهاد بسته های تشویقی برای نوسازی بافت فرسوده و ... بحث و تبادل نظر صورت گرفت.