شناسهٔ خبر: 112853 - سرویس جاده‌ای

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

آغاز عملیات اجرایی ۳۷۰ کیلومتر احداث راه روستایی در کردستان/بررسی نحوه پرداخت مطالبات سنوات گذشته پیمانکاران راه‌های روستایی

نوروز- جاده چالوس آغاز عملیات اجرایی ۳۷۰ کیلومتر احداث راه روستایی در کردستان و بررسی نحوه پرداخت مطالبات سنوات گذشته پیمانکاران راه‌های روستایی مهم‌ترین اخبار حمل و نقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

بررسی نحوه پرداخت مطالبات سنوات گذشته پیمانکاران راه‌های روستایی

جلسه بررسی نحوه پرداخت مطالبات سنوات گذشته پیمانکاران راه‌های روستایی و رفع موانع و مشکلات اجرایی فی‌مابین  ادارات کل راه و شهرسازی و ادارات کل راهداری استان‌ها با حضور معاون برنامه‌ریزی و مدیریت وزارت راه و شهرسازی در ساختمان این وزارتخانه برگزار شد.

آموزش بیش از دو هزار موتورسوار در راستای مهارت افزایی موتورسواران در استان بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر سهم تلفات جاده‌ای موتورسواران در استان را ۳۴.۳ درصد خواند و از برگزاری دوره‌های آموزشی برای بیش از دو هزار موتورسوار در راستای مهارت افزایی آنان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی ۳۷۰ کیلومتر احداث راه روستایی در کردستان

وزیر راه و شهرسازی با حضور در استان کردستان از آغاز عملیات اجرایی ۳۷۰ کیلومتر احداث راه روستایی در کردستان خبر داد و بر سرعت بخشی به پروژه‌های راهسازی استان تاکید کرد.

رسیدگی به ۳۴۳پرونده تخلف حمل ونقل جاده ای سیستان وبلوچستان 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از رسیدگی به ۳۴۳پرونده‌تخلف حوزه حمل و نقل جاده ای استان در سه ماهه اول سالجاری خبرداد.

نیاز شهرستان‌های استان زنجان به پایانه های مسافربری

 رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان زنجان گفت: احداث پایانه مسافری در شهرستان‌های فاقد پایانه مسافربری از جمله نیازهای ضروری این استان است.

بررسی چگونگی بهره‌برداری از تامین مالی بخش خصوصی برای تجهیز و توسعه مرزها

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بررسی انسداد طولانی مدت مرزها در دوره کرونا و بررسی چگونگی بهره‌برداری از تامین مالی بخش خصوصی برای تجهیز و توسعه مرزها در دهمین نشست کمیته هماهنگی حمل‌ونقل و ترانزیت سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) خبر داد.