شناسهٔ خبر: 112899 - سرویس هوایی

از سوی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام شد؛

نصب پل تلسکوپی ششم ترمینال سلام به منظور تسهیل ورود مسافر به ترمینال

نصب پل تلسکوپی ششم ترمینال سلام مجذوبی عضو هیئت مدیره ومعاون بهره برداری شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از نصب پل تلسکوپی ششم ترمینال سلام در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ علیرضا مجذوبی عضو هیئت مدیره ومعاون بهره برداری شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از نصب پل تلسکوپی ششم ترمینال سلام در روزهای آتی خبر داد.

مجذوبی بیان کرد: همزمان با شروع فعالیت برای راه اندازی ترمینال سلام به منظور عملیات حج ۱۴۰۱ علاوه بر استفاده از پل های تلسکوپی عملیاتی جهت  تسهیل ورود حجاج تدبیر لازم برای پذیرش پروازهای زیارتی از جت وی که در آینده نزدیک به ترمینال سلام منتقل می شوند اندیشیده شد و پیگیری برای نصب پل شماره ۶ با هماهنگی معاونت توسعه زیر ساخت  انجام شد .

وی در ادامه افزود: پل تلسکوپی ششم که در کارخانه یک شرکت ایرانی دانش بنیان آماده شده  است، برای نصب به ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، منتقل شد و در روزهای آتی عملیات نصب انجام خواهد شد.

به گزارش دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل، با نصب پل ششم افزایش قابلیت اتصال پروازها به جت وی در ترمینال سلام و تسهیل ورود مسافر به ترمینال از طریق پل های تلسکوپی بیش از پیش محقق خواهد شد.