شناسهٔ خبر: 112915 - سرویس هوایی

آخرین وضعیت از عملیات بازگشت حجاج۱۴۰۱؛

چهارمین روز از عملیات بازگشت حجاج به میهن/ آغاز بازگشت زائران بیت الله الحرام به شهرهای اصفهان و زنجان

بازگشت حجاج درچهارمین روز از عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام به کشور ، ۶ پرواز در فرودگاه‌های اصفهان، تهران وزنجان به زمین می نشیند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ همزمان با بیست و ششم تیرماه ۱۴۰۱ در چهارمین روز عملیات بازگشت حجاج به کشور، پرواز برگشت زائران بیت الله الحرام با ۶ پرواز به فرودگاه‌های سه شهر اصفهان، تهران وزنجان برقرار خواهد شد.

براساس برنامه اعلام شده در روز یکشنبه عملیات بازگشت حجاج اصفهان و چهار محال و بختیاری با سه پرواز از فرودگاه جده به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان آغاز خواهد شد و اولین گروه از حجاج در ساعت۸ و ۴۵ دقیقه صبح یکشنبه با شماره پرواز شماره  ۱۹۰۱ شامل کاروان‌های ۱۳۰۷۸-۱۳۷۹۳به کشور باز می گردند. پرواز دوم به شماره  ۱۹۰۳ شامل کاروان‌های  ۱۳۰۹۳-۱۳۷۹۳در ساعت ۱۸و ۲۰ دقیقه روز یکشنبه در فرودگاه اصفهان بر زمین می نشیند و پرواز سوم به شماره ۱۹۰۵  شامل کاروان‌های  ۱۳۰۰۲- ۱۳۰۸۵  ساعت ۰۵:۰۰ بامداد روز ۲۷ تیر ماه  وارد فرودگاه بین المللی اصفهان  خواهد شد.

روز یکشنبه حجاج بیت الله الحرام  از فرودگاه جده با پرواز شماره  ۱۹۱۱  شامل کاروان‌ ۱۷۳۵۳ ساعت ۱۲و ۵ دقیقه از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی(ره ) به کشور باز می گردند.

همچنین در چهارمین روز عملیات بازگشت حجاج از جده به میهن، بازگشت زائران زنجانی با دو پرواز آغاز می شود و پرواز  شماره ۱۹۱۵ شامل کاروان‌  ۲۱۰۲۳ در ساعت ۱۵و ۴۰ دقیقه در فرودگاه زنجان به زمین می نشیند و پرواز دوم با  شماره ۱۹۱۷  شامل کاروان‌های  ۲۱۰۱۶- ۲۱۰۲۲ ساعت ۲ و ۵ دقیقه بامداد۲۷ تیرماه  در فرودگاه زنجان بر زمین خواهد نشست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی «هما»، خانواده‌های گرامی حجاج برای دریافت اطلاعات مربوط به روز و ساعت پروازهای بازگشت می‌توانندبه سایت haj.iranair.com  مراجعه کنند.

همچنین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران«هما»، برای دسترسی هموطنان به اطلاعات پروازهای بازگشت حجاج به کشور،شماره تلفن‌های پاسخگویی را در مراکز استان‌ها را به شرح ذیل اعلام می کند:  مرکز ارتباطات مردمی«هما» ۴۶۶۲۵۱۵۱-۰۲۱  فرودگاه اصفهان  ۰۹۱۳۸۷۵۶۸۰۰-  ۰۹۱۳۱۸۸۱۲۵۸ فرودگاه زنجان۰۹۱۹۷۵۱۴۱۲۱