شناسهٔ خبر: 112925 - سرویس استان‌ها

بهسازی و آسفالت قطعه دوم محور قلقلی در بندرگز آغاز شد

راهداری گلستان رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از شروع عملیات بهسازی و آسفالت قطعه دوم محور قلقلی در بندرگز همزمان با دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: این عملیات با تصویب و ابلاغ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پس از سفر اعضای محترم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به استان آغاز شده است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، ابراهیم جاویدزاده افزود: بهسازی و آسفالت راه روستایی قلقلی که روستاهای بخش هزارجریب بهشهر مازندران را به بندرگز و استان گلستان متصل می کندبطول ۵ کیلومتر است که در دستور کار اداره کل قرار گرفت.
وی با بیان اینکه بهسازی قطعه دوم از کیلومتر ۵ شروع و تا کیلومتر ۱۰ ادامه دارد، اظهارداشت: برای اجرای این عملیات اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از محل سفر ریاست محترم جمهور و منابع ملی ابلاغ شده و بناست در صورت مساعد بودن شرایط جوی و تامین بموقع اعتبار آن تا دهه فجر سال جاری به پایان برسد.
به گفته جاویدزاده، طول موجود این محور در استان گلستان ۱۶ کیلومتر است که۵ کیلومتر آن در سال جاری و ۵ کیلومتر دیگر در سال های گذشته، آسفالت و همچنین برای هدایت آبهای سطحی و در محل آبراهه ها نیز تعداد ۶ دستگاه ابنیه فنی در سال ۱۴۰۰ از محل اعتبارات ملی و استانی در این محور احداث شده است.