شناسهٔ خبر: 112927 - سرویس استان‌ها

مدیرکل هسته گزینش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛

«سرعت» و «دقت» سرلوحه فعالیت های هسته گزینش است

مدیرکل هسته گزینش - کرمانشاه مدیرکل هسته‌ گزینش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: هسته گزینش سازمان در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب، سرعت و دقت را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)   ایرج بیگدلی مدیرکل هسته گزینش سازمان راهداری و حمل و نقل در سفر ۱ روزه خود به استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری که با حضور فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، معاونین و رؤسای ستادی در سالن جلسات اداره کل برگزار شد گفت: هسته گزینش سازمان در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب، سرعت و دقت را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

وی گفت: همه باید در جهت تقویت نظام اداری بکوشیم و پرسنل اداره می توانند با دادن تذکر و هشدار به یکدیگر از بروز خطاهای بزرگتر جلوگیری کنند.

بیگدلی گفت: در شرایط کنونی، گزینش روزآمد همراه با نگاه نوآورانه و با تسهیل امور همراه است چرا که گزینش با زندگی اشخاص و آبروی افراد سر و کار دارد و بدون نگاه‌های سیاسی و برداشت‌های شخصی درخصوص افراد تصمیم گیری می کند.

وی عنوان کرد: باید در ایجاد فضای لازم جهت تحقق "جهاد تبیین" تلاش کنیم و نقش گزینش گران در این موضوع می تواند تأثیرگذارتر باشد و در همین راستا: دقت بالا، پرهیز از افراط و تفریط، رعایت اعتدال، روان سازی امور و رعایت قانون در گزینش افراد؛ راهبرد هسته گزینش است.

بیگدلی در پایان افزود: توفیق خدمت گزاری به زائران عتبات عالیات برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛ افتخار و نعمت بزرگی است که شکرگزاری آن در گروی خدمت‌گزاری به زائرین اربعین حسینی(ع) است و باید نسبت به رقم خوردن میزبانی شایسته از زائران گرامی، احساس مسئولیت کنند.

انتهای پیام/