شناسهٔ خبر: 112958 - سرویس وزارتی

مدیر کل بازرسی،‌ مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی:

معضل اسناد مالکیت در دو شهر استان کرمانشاه پس از ۲۰ سال برطرف شد

مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی از برطرف شدن مشکل اسناد مالکیت مردم در شهرهای ازگله و گهواره استان کرمانشاه پس از ۲۰ سال و همزمان با سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به این استان خبر داد.

حسین مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره مشکل انتقال اسناد مالکیت در دو شهر استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اراضی مورد نظر را جهت احداث مسکن به متقاضیان واگذار کرده بود، همچنین با توجه به فرایند شهر شدن روستاهای مورد نظر، همه اراضی به سازمان ملی زمین و مسکن (وزارت راه و شهرسازی) تحویل داده شده بود.

وی افزود: بنابراین همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان کرمانشاه با توجه به مراجعات مردمی، موضوع به صورت تخصصی طی جلسه‌ای با حضور مسئولین و نمایندگان تام‌الاختیار وزارت راه و شهرسازی و  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسئولان استانی مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به صورت جلسه‌ بیست و دوم تیرماه ۱۴۰۱، مقرر شد فرایند انتقال اسناد مالکیت خانه‌های مردم بدون هزینه به متقاضیان انجام شود.

مذنب ادامه داد: به این ترتیب مشکل اسناد مالکیت مردم در شهرهای ازگله و گهواره استان کرمانشاه پس از ۲۰ سال بر طرف شد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی همچنین خاطر نشان کرد: در جریان سفر ریاست محترم جمهور به استان کرمانشاه جلسه‌ای نیز به منظور بررسی اراضی شهرک پردیس این استان با حدود ۵ هزار خانوار ساکن، برگزار شد.

وی افزود: در همین راستا صورت جلسه‌ای تنظیم و مقرر شد به یکی از روش‌های مطرح شده و مورد پذیرش ساکنین، موضوع حل و فصل شود.

انتهای پیام/