شناسهٔ خبر: 112991 - سرویس هوایی

از سوی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مطرح شد؛

تاکید بر استفاده از ماسک و اجرای فاصله گذاری اجتماعی در ستاد و فرودگاه‌ها

فاصله گذار ی اجتماعی فرودگاه ها رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، طی بخشنامه ای بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و اجرای فاصله گذاری اجتماعی در محیط کار اداری و عملیاتی و همچنین ترمینال ها به منظور صیانت از جان مسافران در فرودگاه‌های کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، طی بخشنامه ای بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و اجرای فاصله گذاری اجتماعی در محیط کار اداری و عملیاتی و همچنین ترمینال ها به منظور صیانت از جان مسافران در فرودگاه‌های کشور تاکید کرد.

 این بخشنامه با توجه به هشدارها، گزارش ها و آمارهای رسمی ارائه شده توسط مراجع رسمی در خصوص گسترش شیوع کووید ۱۹ و همچنین مشاهدات میدانی در سطح شرکت و فرودگاه های کشور مبنی بر افزایش ابتلای کارکنان به بیماری کرونا صادر شده است.

بر همین اساس مدیران کل و مدیران فرودگاه‌ها به استناد بخشنامه ها و دستورالعمل های ارسالی از سوی مراجع ذیصلاح و با استفاده از اختیارات و ظرفیت های قانونی موجود موظف هستند حساسیت بیشتری نسبت به نظارت بر فرایند ورود مسافران توسط نمایندگان سازمان های مستقر و مسئول اعمال کنند.

در بخشنامه سیدی خطاب به مدیران و مدیران کل ستادی نیز بر اجرای اقدامات مرتبط در جهت رعایت کلیه شیوه نامه‌ها به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و ... در زیرمجموعه سازمانی تاکید شده است.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، با توجه به این بخشنامه با کارکنانی که عادی انگاری نموده و الزامات مذکور را رعایت نکنند برابر ضوابط اداری برخورد خواهد شد.