شناسهٔ خبر: 113030 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان خبرداد:

رشد ۸۰ درصدی تردد مسافری از پایانه مرزی میرجاوه درسه ماهه نخست سالجاری 

میرجاوه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت‌:  ۵۹هزار و ۱۹نفر مسافر در سه ماهه اول سالجاری ازطریق پایانه مرزی میرجاوه جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۸۰درصدی رانشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته ،باتوجه به دوسال محدودیت های کرونایی در سالجاری پایانه مرزی میرجاوه دروازه شرقی ورود زائران پاکستانی جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی می باشد، به همین‌ منظور جلسات هماهنگی ستاد اربعین  باحضور دستگاه های مستقر درمرز انجام و هماهنگی های لازم در دست اقدام قرار دارد.

وی افزود:طرح توسعه سالن مسافری و ارائه خدمات مطلوب به زائرین حسینی در حال انجام می باشد که قبل از ورود زائرین پاکستانی پایانه مرزی میرجاوه  آماده پذیرایی از زائرین ابا عبدالله الحسین باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد:از جمله این خدمات می توان به خرید دستگاه مه پاش ، آیس بانک،روکش آسفالت محوطه‌ پایانه مرزی میرجاوه ، و لکه گیری و روکش آسفالت مسیر منتهی به پایانه مرزی میرجاوه از جمله اقدامات مهمی است که در حال انجام است.