شناسهٔ خبر: 113401 - سرویس استان‌ها

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان خبر داد;

سیلاب مسیر ارتباطی ۱۰محور را در جنوب کرمان بست

خسارت سیلاب جنوب کرمان معاون راهداری جنوب کرمان گفت: بارش باران و جاری شدن سیلاب از شب گذشته تا کنون سبب مسدود شدن 10 محور ارتباطی در جنوب کرمان شده است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان) معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: بارش باران و جاری شدن سیلاب از شب گذشته تا کنون سبب مسدود شدن چهار محور ارتباطی در شهرستان های رودبارجنوب، قلعه گنج، کهنوج ،منوجان فاریاب و عنبرآباد شده است.
وی به انسداد محورهای ارتباطی جنوب کرمان اشاره کرد و از انسداد محور رودبار جنوب _ ایرانشهر ( دلگان) خبرداد و گفت: این مسیر از ساعت ۲۱ دیشب  به علت طغیان رودخانه های فصلی و آب گرفتگی آب نما ها دچار انسداد شده است.
 مجتبی رئیسی از انسداد محور فرعی رودبار جنوب _ برجک خبر داد و افزود: این محور از ساعت ۲۰ امشب مسدودی شده که به علت طغیان رودخانه های فصلی و آب گرفتگی آب نما ها تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.
وی به انسداد محور قلعه گنج _ رمشک اشاره و تصریح کرد: این محور از ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه به علت طغیان رودخانه های فصلی و آب گرفتگی آب نما ها دچار مسدودی شده است.
وی از انسداد محور شهرستان فاریاب _ کهنوج (کلکسورک) در ساعت ۲۰ و ۲۳ دقیقه خبر داد و مسیر جاگزین را فاریاب_ کهنوج (گلاشکرد) اعلام کرد.
مجتبی رئیسی از آماده باش کلیه دستگاه ها و نیروهای راهداری خبر داد و گفت: به محض فروکش کردن سیلاب با توجه به اولویت راه های اصلی، بازگشایی محورهای ارتباطی انجام می شود.
وی افزود: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جنوب کرمان پاسخگوی سوالات و راهنمایی مردم و مسافران است.