شناسهٔ خبر: 113514 - سرویس استان‌ها

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبر داد؛

رفع تصرف فوری اراضی ملی نایین به ارزش ۲۵ میلیارد ریال

سرهنگ باقری  اصفهان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف فوری اراضی ملی واقع در شهرستان نایین به ارزش ۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار داشت: با دقت، هوشیاری و تلاش کارکنان فرماندهی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان اصفهان، یک مورد تعرض به اراضی ملی در شهرستان نایین رفع تصرف فوری شد.  

وی بیان داشت: این یگان با اجرای اقدامات ویژه، ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض به اراضی دولتی و ملی، در روزهای اخیر موفق به باز پس‌گیری پنج هزار متر مربع اراضی ملی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال شد.  

 فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی، گفت: مردم عزیز استان اصفهان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.  

وی تصریح کرد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند، برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.