شناسهٔ خبر: 113517 - سرویس استان‌ها

در آستانه سفر رییس جمهور انجام گرفت؛

برپایی ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در همدان

ستاد 2 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در آستانه سفر رییس جمهور به استان همدان ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در تالار قرآن همدان برپا می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در آستانه سفر رییس جمهور به استان همدان ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی با حضور مذنب نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی ، نمایندگان وزارتخانه، مدیران و کارشناسان استان روزهای چهار شنبه و پنجشنبه ۵ و ۶ مردادماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر در تالار قرآن همدان برپا می شود.

ایوب اسدالهی اظهار داشت: این ستاد به منظور تسهیل ارتباط مردم استان و پاسخگویی شفاف در حوزه های مختلف زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی از جمله راه، مسکن و شهرسازی، نظام مهندسی، بافت فرسوده، راهداری، فرودگاه، بانک مسکن، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تشکیل می شود.

وی افزود: مردم استان برای طرح درخواست و یا دریافت پاسخ وحل مشکلات احتمالی خود در این ۲ روز می‌توانند با مراجعه به سالن تالار قرآن از نزدیک و چهره به چهره با نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و مدیران استانی ملاقات کنند.

بیست و نهمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان مرکزی بود که انجام شد و همدان سی امین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده و قرار است این سفر روز پنجشنبه ۶ مردادماه انجام شود.