شناسهٔ خبر: 113530 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان خبر داد:

هفت مسیر ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان همچنان مسدود است

بازدید مدیر کل راهداری جنوب سیستان و بلوچستان از خسارت های سیلاب مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: همچنان با توجه به تداوم بارندگی هفت مسیر ارتباطی فرعی در جنوب این استان مسدود است و تلاش راهداران برای بازگشایی آنها ادامه دارد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، جلال الدین قادری اظهار داشت: همزمان با بارندگی های چند روز اخیر و در نتیجه طغیان رودخانه های محلی ۱۰ مسیر ارتباطی فرعی در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد که با تلاش راهداران تاکنون سه مسیر بازگشایی شده است. 

وی ادامه داد: تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل همچنان برای بازگشایی هفت مسیر فنوج - کتیج - رمشک، دلگان زهکلوت، دلگان ایرانشهر، جلگه چاه اسحاق، جلگه _ایرانشهر، دلگان هودیان و زرآباد_ چاهان ادامه دارد. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از فعالیت ۵۰ اکیپ راهداری با ۳۴۰ نیرو در جنوب استان در سیلاب اخیر خبر داد و افزود: بر اثر شدت بارش ها و جاری شدن سیلاب در امدادرسانی به مردم استان متاسفانه یکی از راهداران پرتلاش این اداره کل جان خود را از دست داد. 

قادری با بیان اینکه هموطنان از سفرهای غیر ضرور بپرهیزند گفت: با توجه به  لغزنده بودن جاده های جنوب استان بر اثر بارش باران رانندگان جوانب احتیاط را رعایت کنند. 

وی خاطر نشان کرد: شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها جنوب سیستان و بلوچستان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در زمینه وضعیت جوی راه هاست.