شناسهٔ خبر: 113558 - سرویس استان‌ها

کسب عنوان تقدیر ویژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز

تقدیر ویژه-نمادین.jpg طی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان توسط ستاد اقامه نماز استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در ترویج و توسعه فرهنگ نماز به کسب رتبه "تقدیر ویژه" نائل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سمنان)، مجید عرفانی تبار اظهار داشت: در ارزیابی عملکرد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان سمنان در سال ۱۴۰۰ که بر اساس مدارک و مستندات بارگذاری شده در سامانه سجاده توسط ستاد اقامه نماز استان صورت گرفت، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان به رتبه "تقدیر ویژه" دست یافت.

دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل با تاکید بر اهمیت و ضرورت برپایی منظم نماز جماعت و برنامه ریزی در جهت بسط و گسترش آن افزود: به منظور حفظ و ارتقای این رتبه در سال ۱۴۰۱ برنامه های شورای اقامه نماز در قالب تجهیز نمازخانه ها، تقدیر از فعالان امر اقامه نماز، اهدای جوایز به فرزندان پرسنل که تازه به سن تکلیف رسیده اند، برگزاری مسابقات با محوریت نماز، نظارت‌مستمر بر نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نمازخانه‌های بین راهی، نصب تابلوهای ترویج فرهنگ نماز در جاده ها، برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی ویژه کارکنان استمرار خواهد داشت.

عرفانی تبار خاطرنشان کرد: همکاری مجدانه کارکنان اداره کل با مسئولان و اعضای ستاد اقامه نماز نقطه عطفی در ارتقاء فرایض دینی و توسعه فرهنگ اقامه نماز است.

وی در پایان بر ضرورت تعمیق باورهای دینی در ادارات تابعه راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرد و گفت: امیدوارم با استمرار در توسعه و ترویج فرهنگ نماز مشمول این دعای حضرت ابراهیم(ع) که فرمودند رب اجعلنی مقیم الصلاة و من ذریتی قرار گیریم.