شناسهٔ خبر: 113748 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی

برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی

جلسه بازنشستگان خراسان جنوبی 2.jpg به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، از تعدادی از بازنشستگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان که طی سال گذشته به افتخار بازنشستگی نایل شدند تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، از تعدادی از بازنشستگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان که طی سال گذشته به افتخار بازنشستگی نایل شدند تجلیل به عمل آمد.
این مراسم با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، معاونین اداره کل ، جمعی از همکاران و بازنشستگان اداره کل برگزار شد.
اسداله جلال زاده ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در این مراسم ضمن تسلیت ایام ماه محرم و قدردانی از زحمات سی ساله این عزیزان، بازنشستگان را گنجینه ارزشمندی از تجربه و دانایی دانست که عمری را در کمال صداقت و درستکاری وقف کمک به همنوعان خود کرده اند.
وی با اشاره به نقش و جایگاه خانواده و اهمیت احترام به بازنشستگان ادامه داد: خانواده بعنوان رکن اصلی جامعه وبازنشستگان سرمایه های معنوی و اجتماعی هر مجموعه ای هستند که تلاش و خدمت آنان چراغ راه مدیران و کارکنان در سازندگی و پیشرفت و آبادانی جامعه است.
جلال زاده تصریح کرد: تغییر نگرش جامعه نسبت به جایگاه افراد بازنشسته و ایجاد روحیه و امید در آنان، به طور قطع دلگرمی جوانان و آینده سازان کشور را به همراه دارد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ارج نهادن به شخصیت و قدردانی از خدمات ارزشمند بازنشستگان را از اهداف اصلی نامگذاری روز خانواده و تکریم بازنشستگان دانست و یادآور شد: تکریم بازنشستگان به عنوان سرمایه های اجتماعی وظیفه ای همگانی به ویژه در دستگاه های اجرایی است.
در ادامه این مراسم بازنشستگان موارد خود را با مدیر کل و معاونین مطرح کردند.
و در پایان این مراسم لوحی به رسم یادبود جهت تقدیر از زحمات بازنشستگان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان که طی یک سال گذشته بازنشست شده اند توسط مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تقدیم شد.