شناسهٔ خبر: 113767 - سرویس استان‌ها

همه راه‌های مواصلاتی طالقان باز است

راه های طالقان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طالقان با اشاره به اینکه در پی وقوع سیلاب ۲۳ نقطه از راه‌های اصلی و روستایی این شهرستان مسدود شده بود، گفت: با اقدام به موقع نیروهای راهداری تمام نقاط ریزشی رفع انسداد شد و درحال حاضر تردد در همه محورهای این شهرستان برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، نصیر یزدانی با اشاره بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در این شهرستان، اظهارکرد: در پی این اتفاق ۲۳ نقطه از راه‌های اصلی و روستایی طالقان دچار ریزش و مسیر برای تردد کاربران جاده‌ای در محورهای روستایی برای ساعاتی بسته شد.

وی افزود: از آنجا که طی هشدار هواشناسی نیروهای راهداری این شهرستان در آماده باش کامل بودند و گشت‌زنی در راه‌ها به طول مداوم برقرار بود، با مسدود شدن راه‌ها نیروها هرچه سریعتر به محل حادثه اعزام شدند و عملیات ریزش‌برداری و رفع انسداد راه‌ها آغاز شد.

این مسئول با بیان اینکه با اقدام به موقع نیروهای راهداری همه ۲۳ نقطه ریزشی رفع انسداد شد و درحال حاضر تردد در همه محورهای این شهرستان برقرار است، گفت: ۱۶ ریزش‌ در محور جوستان به گراب- آسکان و جوستان به ناریان و پرچان و هفت نقطه ریزشی نیز در محور اصلی و روستاهای مرکزی اتفاق افتاده بود.

یزدانی با اشاره به اینکه متاسفانه در طول چهار روز گذشته خساراتی به زیرساخت‌های جاده‌ای این شهرستان وارد شده است، ابراز کرد: کاربران جاده‌ای قبل از عزیمت به این شهرستان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها، محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.