شناسهٔ خبر: 113797 - سرویس جاده‌ای

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

بازگشایی سه محور مواصلاتی متاثر از سیلاب در سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری

بازگشایی مسیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با انتشار اطلاعیه‌ای از بازگشایی دو محور مواصلاتی متاثر از سیلاب در جنوب استان سیستان و بلوچستان و یک محور در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ساعت ۷:۳۰ صبح امروز، نهم مردادماه، محور دلگان - زهکلوت در جنوب استان سیستان و بلوچستان در ایرانشهر که به علت طغیان رودخانه‌های محلی مسدود شده بود، بازگشایی شد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین از بازگشایی محور دلگان - ایرانشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد، این محور نیز به سبب طغیان رودخانه‌های محلی مسدود شده بود که با تلاش راهداران صبح روز نهم مردادماه رفع انسداد شد. 

براساس اطلاعیه این مرکز همچنین صبح امروز، محور لردگان - ایذه در استان چهارمحال و بختیاری محدوده کارون ۴ که به علت سیلاب و ریزش کوه مسدود شده بود نیز بازگشایی شد.

لازم به ذکر است، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روز گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای از کاربران جاده‌ای و مسافران خواست ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱، هنگام تردد احتیاط لازم را در پیش گیرند.