شناسهٔ خبر: 113861 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:‌

برقراری تردد در همه محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد

دکتر محمدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شرایط حاضر جاده های کهگیلویه و بویراحمد مشکلی برای تردد ندارند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد)عابدی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت راه های کهگیلویه و بویراحمد در سیل های اخیر استان گفت: در شرایط حاضر جاده های کهگیلویه و بویراحمد مشکلی برای تردد ندارند و در چند روز گذشته با وجود ریزش، رانش و از بین رفتن ابنیه فنی، و خالی شدن رویه آسفالت مشاهده شد اما با حضور به موقع اجازه داده نشد هیچ جاده ای مسدود باقی بماند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برخی جاده های روستایی که به صورت خاکی است این بارش ها سبب مسدود شدن آنها شد و با مطلوب شدن وضعیت به این مناطق روستایی ورود می شود و این روستاها بازگشایی می شود.

محمدی با بیان اینکه در برخی مناطق استان مانند قلعه رئیسی، دیشموک و مارگون گزارشاتی از انسداد وجود دارد، گفت: با عادی شدن وضعیت و توقف بارندگی بازگشایی جاده های روستایی در دستور کار قرار می گیرد. 

وی افزود: در شهرستان های مختلف استان بررسی میزان خسارت ها به جاده ها در حال انجام است و در روزهای آینده میزان خسارت ها اعلام می شود.