شناسهٔ خبر: 113998 - سرویس استان‌ها

مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس؛

آزاد راه شیراز – اصفهان پروژه عظیم و بی نظیری است / این آزادراه نقش مهمی در کاهش زمان تلفات و تصادفات و رونق اقتصادی دارد

بازدید مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس از آزاد راه شیراز-اصفهان مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس گفت: پروژه آزاد راه شیراز – اصفهان یک پروژه عظیم و بی نظیر در کشور است و زمان سفر و تعداد تلفات و تصادفات را بسیار کاهش می دهد و نقش مهمی در رونق اقتصادی ایفا می کند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، ( فارس)،  فرهنگ دیانت مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس در بازدید آزاد راه شیراز-اصفهان که مدیر کل راه و شهرسازی فارس و مدیران شرکت سرمایه گذار این آزاد راه نیز حضور داشتند افزود: گزارش کاملی از وضعیت موجود تهیه می کنیم و از طریق دیوان محاسبات کشور با هدف تسریع در اتمام پروژه اقدام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم تا پایان سال و با کمک وزارت راه و شهرسازی و تزریق نقدینگی به این پروژه ملی، شاهد بهره برداری از ۶ قطعه آزادراه شیراز – اصفهان باشیم.

شایان ذکر است که طول آزادراه شیراز-اصفهان ۲۲۵ کیلومتر است و به عنوان طولانی ترین پروژه آزادراهی در کشور در دست احداث است و زمان سفر از شیراز به اصفهان را ۲ ساعت کاهش می دهد.