شناسهٔ خبر: 114231 - سرویس جاده‌ای

معاون مدیریت راه‌های کشور خبر داد؛

آغاز موج دوم سفرها از عصر شنبه

سفرهای نوروزی معاون مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آغاز موج دوم سفرها از عصر روز شنبه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی مخبر، معاون مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آخرین وضعیت راه‌ها را تشریح کرد و گفت: در محورهای شمالی، چالوس هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و قزوین - رشت، تردد روان است و هیچ مداخله جوی در محورهای شمالی مشاهده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اطراف کرج - قزوین محدوده تالار المهدی ترافیک سنگین گزارش شده و محور شریانی ریگان - ایرانشهرمسدود است، عنوان کرد: محدوده امام زاده داوود و جوزم -دهج نیز به دلیل وقوع سیل مسدود است.

معاون مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری با تاکید براینکه پیش‌بینی می‌شود با توجه به ایام عاشورای حسینی از اواخر وقت امروز با افزایش ترافیک مواجه شویم، اظهار کرد: این ترافیک‌ها بیشتر به سمت زنجان، مشهد و شهرهای شمالی خواهد بود.

مخبر افزود: پنجشنبه گذشته حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار تردد گزارش شده است و امروز با موج دوم افزایش ترددها و عصر روز عاشورا با ترافیک بازگشت مواجه می‌شویم.
به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، معاون مدیریت راه‌های کشور از مسافران خواست پیش از عزیمت به استان‌های شمالی از شرایط آب و هوایی مطلع شوند.