شناسهٔ خبر: 114364 - سرویس هوایی

سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد؛

اعزام تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری به محل سانحه هواپیمای فوق سبک در استان فارس

سانحه هواپيماي فوق سبك در استان فارس سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اعزام تیم بررسی سانحه سازمان به سایت سانحه هواپیمای تفریحی سانحه دیده در صبح امروز خبرداد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، میراکبر رضوی سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اعزام تیم بررسی سانحه سازمان به سایت سانحه هواپیمای تفریحی سانحه دیده در صبح امروز خبرداد.

میراکبر رضوی اظهارداشت: در حدود ساعت ۶:۳۰ بامداد امروز یک فروند هواپیمای تفریحی فوق سبک با دو نفر سرنشین از فرودگاه فوق سبک زرقان فارس به قصد انجام پرواز تفریحی به پرواز درآمدند که طبق آخرین اطلاعات واصله این هواپیما در منطقه کوهستانی نزدیک سد درود زن شیراز دچار سانحه می شود.

وی با بیان اینکه خلبان و مسافر این هواپیما دچار آسیب جزئی شده اند افزود: به محض وقوع سانحه یک فروند هلی کوپتر امداد از منطقه مرودشت به محل سانحه اعزام و اقدامات مضاعف برای نجات سرنشینان صورت می گیرد.

به گزارش سازمان هواپیمایی کشوری، رضوی تصریح کرد: هم اکنون تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی تشکیل و درحال اعزام به سایت سانحه هواپیمای فوق سبک هستند و گزارش بررسی سانحه مذکور متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.