شناسهٔ خبر: 114452 - سرویس استان‌ها

با حضور مسئولان ارشد استانی صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی ۴ طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان هرمزگان

کلنگ 4 طرح نهضت ملی مسکن غرب هرمزگان استاندار هرمزگان در جریان سفر به شرق هرمزگان ضمن حضور در شهرهای پارسیان و بندرلنگه کلنگ ۴ طرح نهضت ملی مسکن استان را به زمین زد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد: استاندار هرمزگان ضمن سفر به شرق استان و شرکت درجلسه شورای ادارای شهرستان پارسیان، کلنگ احداث سه هزار و ۱۰۵ واحد نهضت ملی مسکن استان نیز بر زمین زد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در این مراسم گفت: حدود ۶۰ هکتار مساحت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر پارسیان برای احداث یک هزار و ۵۲۶ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

کمالی افزود: ۲۱۸ واحد نیز در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در شهر دشتی شهرستان پارسیان ساخته خواهد شد که نوید خوشی برای مردم این شهر است و امید می‌رود در زمان بندی مشخص به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی ۹۵۶ واحد مسکونی در زمینی به وسعت ۶۰ هکتار در شهر بندرلنگه و همچنین عملیات اجرایی ۴۰۵ واحد مسکونی در بندرکنگ از دیگر پروژه هایی بود که امروز توسط مهدی دوستی استاندار هرمزگان و جباری نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.