شناسهٔ خبر: 114555 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

انجام مطالعات دو بانده شدن قطعه دوم مسیر چادگان به داران 

علیرضا قاری قرآن - اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با توجه به مصوبات جلسه شوای مشترک اداری استان اصفهان و شهرستان چادگان مطالعات اجرای باند دوم قطعه دوم از مسیر چادگان به داران به زودی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت اجرای باند دوم محور چادگان به داران اظهار داشت: مسیر چادگان به داران جهت اجرای باند دوم به سه قطعه تقسیم شده که قطعه اول آن به طول ۶.۵ کیلومتر در سنوات گذشته تکمیل و دو بانده شده است.  

وی اذعان داشت: از ادامه قطعه اول تا سه راهی اسکندری به طول ۱۰.۵ کیلومتر بوده که قطعه دوم این پروژه محسوب می‌شود و نیاز به مطالعه دارد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: برای تامین اعتبار لازم جهت انجام مطالعات این بخش از پروژه، موضوع در جلسه شورای مشترک اداری استان اصفهان و شهرستان چادگان مطرح شد و تصویب گردید تخصیص صورت پذیرد تا به سرعت مطالعات انجام و پس از آن توانیم مجوز ماده ۲۳ را اخذ و اقدامات بعدی بعمل آید.  

وی بیان داشت: قطعه سوم از سه راهی اسکندری تا داران به طول ۹ کیلومتر بوده که با توجه به تعریف کریدوری در آن بخش در حوزه پروژه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل قرار می‌گیرد.