شناسهٔ خبر: 114565 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:

برگزاری نخستین یادواره شهدای دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: اولین یادواره شهدای دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان با حضورمشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ (گلستان) مهدی ملک اظهار کرد: حمید مردانیان  طی سفری سه روزه، صبح دوشنبه ۲۴ مردادماه و به منظور حضور در اولین همایش تجلیل از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان ادارات و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی وارد گلستان می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی در بدو ورود به استان در گلزار شهدای شهر گرگان حاضر و به مقام شامخ شهدای معزز ادای احترام خواهد کرد.

وی افزود: در ادامه این سفر، دکتر مردانیان ضمن بازدید از ادارات و سازمان های تابعه زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان گلستان، با ایثارگران و خانواده های شهدای  اداره کل راه و شهرسازی دیدار می کند.

ملک با اعلام خبر برگزاری همایش تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و یادگاران شهدای ادارات و سازمان های تابعه وزرات راه و شهرسازی در سه شنبه ۲۵ مردادماه، گفت: مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی پس از حضور در این همایش، با نماینده ولی فقیه در استان گلستان نیز دیدار خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی امور  راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: در روز دوم این سفر، جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت راه و شهرسازی استان با حضور دکتر مردانیان برگزار می شود.

وی در انتها یادآور شد: بازدید از سرپرستی بانک مسکن در گلستان، بازدید از اداره کل فرودگاه های استان، دیدار با خانواده های شهیدان اداره کل راه آهن و اداره کل بنادر و دریانوردی، از برنامه های پایانی مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی در استان گلستان است.