شناسهٔ خبر: 114618 - سرویس استان‌ها

در اولین روز سفر به استان انجام گرفت؛

ادای احترام مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی به شهدای گلستان

راهو شهرسازی گلستان مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی دربدو ورود به استان گلستان در گلزار شهدای گرگان حضور یافت و به مقام شامخ شهدای گرگان ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ (گلستان)، حمید مردانیان، مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی صبح دوشنبه 24 مرداد ماه  در بدو ورود به استان با حضور در گلزار شهدای شهر گرگان با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل بر مزار شهیدان با آرمان‌های شهدای سرافراز میهن اسلامی تجدید میثاق کرد.

گفتنی است شرکت در جلسه مدیران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان، حضور در اولین یادواره شهدای دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان و  دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگر از دیگر برنامه های سفر سه روزه مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی به گلستان است.

در این بازدید که با همراهی مدیر کل راه و شهرسازی گلستان، مشاور استاندار در امور ایثارگران و مدیران کل دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان انجام شد، از مزار شهید عباس سلامتی شهید دفاع مقدس اداره کل  راه شهرسازی و شهید محمد علی قدرت آبادی از شهیدان مدافع امنیت وزرات راه و شهرسازی غبارروبی شد.