شناسهٔ خبر: 114711 - سرویس استان‌ها

با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی انجام گرفت؛

برگزاری اولین همایش تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی گلستان و ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی

راه و شهرسازی گلستان اولین همایش تجلیل از ۱۹۰ خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی گلستان و ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان ، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ (گلستان)،، صبح سه شنبه ۲۵ مردادماه، اولین همایش تجلیل از ۱۹۰ خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی گلستان و ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی، با حضور دکتر حمید مردانیان، مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس مهدی ملک، رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی و مدیر کل این دستگاه ضمن اعلام تبدیل وضعیت صد در صدی نیروهای جامعه ایثارگری و شهادت اداره کل راه و شهرسازی، از تخصیص قطعاتی زمین به ایثارگران شاغل در اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد.

وی همچنین برگزاری یادواره های شهدا را موجب تجدید روحیه خدمت کارکنان دانست و این امر را از یادآور آرمان های شهدا و ایثارگران برشمرد.

در ادامه اولین یادواره شهدای دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان، مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی بر اشاعه ی اقدامات فرهنگی در بین سازمان های وابسته تاکید کرد.

دکتر حمید مردانیان صیانت از فضای مجازی و سایبری را امری مهم و حیاتی عنوان کرد و عدم توجه موضوعات دروغین مطرح شده در این فضا که عموماً از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، را وظیفه ی عمومی دانست.

گفتنی است در این مراسم  اعضای شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی، حجت الاسلام سید علی طاهری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گلستان، دکتر باباییان مشاور استاندار در امور ایثارگری، سردار ملک شاهکویی  فرمانده سپاه نینوای گلستان و خانواده شهدا و ایثارگری دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان حضور داشتند.

لازم به ذکر است در پایان مراسم اولین همایش تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی گلستان و ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی از  فرزندان و خانواده های معزز این عزیزان با اهدا لوح سپاس با تجلیل به عمل آمد.