شناسهٔ خبر: 114715 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه وشهرسازی استان خبر داد؛

تامین زمین برای جامعه ایثارگری گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه وشهرسازی گلستان در آیین تجلیل از ایثارگران، جانبازان وخانواده های شهدای دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان، گفت: در راستای رفع دغدغه های جامعه ایثارگران گلستان، قطعه زمینی برای احداث مسکن به آن ها تعلق خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ (گلستان)، مهدی ملک پیش از ظهر سه شنبه ۲۵ مردادماه در اولین همایش تجلیل از ۱۹۰ خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی و ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان، اظهار کرد: مفتخریم که در اداره کل راه و شهرسازی و دستگاه های تابعه وزرات راه وشهرسازی در گلستان در کنار ۲۷۸ نفر از خانواده ی شهدا و ایثارگان هستیم.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در مسیر خدمت رسانی و رفع موانع موجود در مباحث صنفی این قشر، با وجود وظیفه مندی قانونی و شرعی از سوی مدیران این ادارات تابعه، اقدامات مثبتی انجام شده است.

وی افزود: باعث خرسندی است که مطالبات جامعه ایثارگری و شهدا  در اداره کل راه و شهرسازی، مبنی تبدیل وضعیت این عزیزان، به طور صد در صدی رخ داده و با مانعی در این روند مواجه نشدیم.

مدیرکل راه وشهرسازی گلستان با بیان اینکه از تجریبات و ظرفیت ۱۰ فرزند شهید و پنج جانباز در سطوح مدیریتی اداره کل راه وشهرسازی استفاده شده است، گفت: همواره تلاش می کنیم تا از ظرفیت مناسب خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگان نهایت استفاده را ببریم.

ملک همچنین تصریح کرد: بر اساس انعقاد تفاهم نامه ای بین اداره کل راه وشهرسازی و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان، مصوب شد قطعاتی زمین به ایثارگران گلستانی در راستای رفع دغدغه های این قشر در حوزه مسکن اختصاص یابد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان در انتها یادآور شد: در مسیر خدمت به جامعه ایثارگری و شهادت و پیشبرد اهداف این عزیزان از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنیم.