شناسهٔ خبر: 114788 - سرویس هوایی

سرپرست روابط عمومی «هما» بیان کرد:

فروش بلیت در ایام اربعین با قیمت مصوب۶ میلیون تومان

بلیت هواپیما سرپرست روابط عمومی «هما» از فروش بلیت اربعین با قیمت مصوب ۶ میلیون تومان به صورت سیستمی از ۲۰ شهریور لغایت ۳۱ شهریور ماه به مدت ۱۱ روز خبر داد.

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسام قربانعلی سرپرست روابط عمومی «هما» با اشاره به اخبار منتشر شده در مورد قیمت بلیت در ایام اربعین گفت: پیرو دستور وزیر راه و شهرسازی و دستوررئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیر عامل «هما»ب ازده زمانی  ۲۰ شهریورماه لغایت ۳۱ شهریور به مدت ۱۱ روز فروش مستقیم پروازهای عتبات در ایام اربعین فقط به صورت سیستمی و ما به ازای هر کد ملی یک قطعه بلیت به قیمت ۶ میلیون تومان صادر و فروخته خواهد شد.

سرپرست روابط عمومی «هما» تاکید کرد: قیمت بلیت در ایام اربعین ۶ میلیون تومان است و کسی اجازه فروش به قیمت بالاتر از این قیمت در تاریخ فوق الذکر را ندارد.

 وی افزود : تاریخ های قبل از بیستم شهریور ماه ازجمله۱۷و ۱۸و ۱۹ و ۱۰و تاریخ بعد از ایام اربعین فارغ از ایام فروش اختصاصی اربعین است.

 قربانعلی تصریح کرد : ملاک فروش پروازهای عتبات جهت ایام اربعین از تاریخ ۲۰ شهریور ماه یعنی ۵ روز قبل از اربعین تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه با قیمت مصوب خواهد بود.