شناسهٔ خبر: 114791 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در حاشیه نشست با فعالان جهادی گلستان عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی در راستای کاهش هزینه‌های احداث مسکن

راه و شهرسازی گلستان رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان گلستان گفت: استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی در حوزه عمرانی و احداث مسکن، می تواند هزینه‌های احداث را کاهش دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ (گلستان)،مهدی ملک در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی با فعالان جهادی گلستان اظهار کرد: در آینده ای نزدیک تفاهم نامه ای با محوریت توسعه و بهسازی واحدهای مسکونی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی، با گروه های جهادی گلستان، منعقد می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی ادامه داد: در راستای این امر، از محل اعتبارات سازمان بازآفرینی شهری، اعتباراتی برای بازسازی این سکونت گاه ها تامین خواهد شد.

وی افزود: استحکام سازی منازل از اولویت های مهم این مجموعه بوده که پس از رفع دغدغه های مردم در حوزه مسکن، می توانیم فعالیت های خود را در حوزه فرهنگی توسعه بخشیم.

ملک همچنین تصریح کرد: با توجه به درخواست فعالان جهادی مبنی بر واگذاری یک ساختمان به جهت جانمایی ابزار و اموال این گروه ها، طی مشارکتی  با شهرداری گرگان نسبت به واگذاری این ساختمان اقدام خواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی در گلستان، به استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی در حوزه عمرانی تاکید کرد و گفت: بکارگیری نیروهای فعال جهادی می تواند هزینه های ساخت مسکن را تا حد قابل توجهی کاهش دهد و ما این موضوع را در دستور کار قرار می دهیم.

گفتنی است این جلسه عصر روز سه‌شنبه ۲۵ مردادماه،  با حضور مردانیان مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی،نماینده ستاد اجرایی فرمان امام و فعالان جهادی گلستان برگزار شد.