شناسهٔ خبر: 114799 - سرویس استان‌ها

مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛

خدمت رسانی به زائران، هدف اصلی حراست

بازدید مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری از پایانه مرزی خسروی مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛ تمامی نیروهای حراست در ایام اربعین حسینی(ع) در حالت آماده باش کامل هستند و برنامه ویژه برای ارائه خدمات مطلوب تدارک دیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) محمدرضا هاشمی نیا در سفر یک روزه به استان کرمانشاه از پایانه مرزی پرویزخان و امکانات رفاهی موجود در پایانه مرزی خسروی و اقدامات صورت گرفته در جهت تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی(ع) بازدید کرد.

وی گفت: برنامه ریزی و هماهنگی بین نیروهای حراست، همزمان با نزدیک تر شدن به روز اربعین در جهت حفظ و حراست از زائران اربعین حسینی(ع) انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه حفظ امنیت و برقراری نظم در پایانه های مرزی از وظایف نیروی حفاظت فیزیکی و حراست است، افزود: با توجه به تجربه اعزام زائران در سال ۹۸ از پایانه مرزی خسروی تلاش می شود تا برای خدمات رسانی بهتر به مردم به ویژه زائران کربلا، همکاری لازم به نحو مطلوب انجام شود.

هاشمی نیا در پایانه مرزی خسروی از عملیات احداث سایه بان در نقطه صفر مرزی و آماده سازی احداث پایه های سایه بان در مسیر تردد زوار بازدید کرد و گفت: پایانه مرزی خسروی دارای زیرساخت های بسیار مناسبی در حوزه های مختلف راه های مبادلاتی و خدمات رفاهی برای زوار حسینی(ع) است و زوار می توانند از طریق این مرز با سهولت بهتری عازم عتبات عالیات شوند.

هاشمی نیا از گیت های ورودی و خروجی زوار، سالن ترانزیت مسافر، نمازخانه های پایانه و … بازدید کرد و اظهار داشت: با توجه به موج گرما و به منظور رفاه حال زوار عتبات عالیات باید با تمام توان برای خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین تلاش کنیم.

وی هدف از برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی(ع) را بهره گرفتن از برکات و آثار فرهنگی این رویداد مهم بیان کرد و گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت فرهنگی عاشورا و اربعین حسینی (ع)، روح تعالی معنوی مردم افزایش یابد.

هاشمی نیا در ادامه سفر با ورود به خاک عراق و بازدید از گیت های گذرنامه، محوطه ورودی زوار عتبات عالیات با مقامات عراقی، جلسه مشترکی در جهت تسهیل و تسریع در تردد زوار اربعین حسینی (ع) تشکیل دادند.

انتهای پیام/