شناسهٔ خبر: 114802 - سرویس استان‌ها

عصرچهارشنبه انجام گرفت؛

دیدار مشاور وزیر در امور ایثارگران و رییس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با نماینده ولی فقیه در گلستان

راه و شهرسازی گلستان مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی ضمن سفر به استان گلستان با آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، (گلستان )مشاور وزیر در امور ایثارگران به همراه رییس شورای همانگی امور راه و شهرسازی استان با نماینده ولی فقیه در گلستان که عصر چهارشنبه ۲۶ مردادماه برگزار شد، آیت الله نورمفیدی ضمن تقدیر از عملکرد مناسب حمید مردانیان، در راستای رفع دغدغه‌های جامعه ی ایثار و شهادت دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان،  بر خدمات رسانی هرچه بیشتر به این خانواده های معزز تاکید کرد.

یکی دیگر از تاکیدات آیت الله نورمفیدی، دیدار از خانواده های شهدا و ایثارگران بود و گفت: دلجویی مدیران وزارت راه و شهرسازی و دولت مردمی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اقدامی شایسته است.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان ایران اسلامی درصدد تخریب ارزش های انقلابی و مخدوش کردن چهره ‌ی برجسته کشور هستند، پاسداشت جامعه ی ایثار و شهادت از اهمیت بالایی برخودار است.

آیت الله نورمفیدی در دیدار همچنین تاکید کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران اهل سنت نشان دهنده‌ی وحدت موجود در استان است و زمینه ساز امنیت پایدار می‌شود.

گفتنی است در این دیدار  مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی اهداف سفر به استان گلستان را وصول مطالبات و توجه به خانواده‌های ایثارگران و فرزندان آنان عنوان کرد.

وی گفت: شهدا چشم و چراغ این کشورند و رفع دغدغه های خانواده ی شهدا و ایثارگران یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

مردانیان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری مبنی بر توجه به جامعه ی ایثارگری و شهادت گفت: وزرات راه و شهرسازی تلاش کرده است توجه به مطالبات‌ ایثارگران را در پیشانی اقدامات خود قرار دهد.

لازم به ذکر است در این دیدار، مهدی ملک مدیرکل و رییس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی و مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان نیز حضور داشتند.