شناسهٔ خبر: 114819 - سرویس استان‌ها

 معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری اعلام کرد:

شرایط مطلوب پایانه مرزی میرجاوه در سیستان و بلوچستان برای پذیرش زائران پاکستانی 

بازدید خداداد مقبلی ازپایانه مرزی میرجاوه  معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:پایانه مرزی میرجاوه از شرایط مطلوبی برای پذیرش زائران پاکستانی اربعین حسینی (ع )برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)،خداداد مقبلی در بازدید از پایانه مرزی میرجاوه  با اشاره به قرارگیری سیستان وبلوچستان به عنوان دروازه شرقی پذیرش زوار خارجی به کشور،اظهار داشت: به منظور ارتقای ایمنی سفر زائران در محورهای منتهی به پایانه مرزی میرجاوه، اقداماتی در حوزه ایمن سازی ، نظیر خط کشی، روکش آسفالت و نصب علائم ایمنی انجام شده که در این بازه زمانی اندک و با کیفیت مطلوب، قابل تقدیر است.

معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  تصریح کرد: تدابیر لازم برای جابه جایی مطلوب زائران پاکستانی از پایانه مرزی میرجاوه به سمت مرز شلمچه، مرز خروجی زائرین پاکستانی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از طریق هماهنگی با شرکت های حمل و نقل مسافر انجام شده که همه این اقدامات حاکی از مهیا بودن این استان برای پذیرش زوار آقا ابا عبدالله حسین(ع) است.

مقبلی با اشاره به اقدامات صورت گرفته درپایانه مرزی میرجاوه گفت: شرایط پذیرش زوار خارجی در این پایانه مرزی در مقایسه با سال های گذشته، مهیاتر و مطلوب تر است به طوری که سالن بسیار مناسبی در این پایانه ساخته شده و زائرسرای آستان قدس رضوی نیز برای خدمات دهی به زائران مهیاست.

معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان خاطر نشان کرد:امیدواریم کشورمان با اقدامات مطلوب ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال و جنوب استان سیستان و بلوچستان، امسال میزبان شایسته ای برای پذیرایی از زوار خارجی اربعین حسینی باشد.