شناسهٔ خبر: 114857 - سرویس استان‌ها

مدیرکل نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری خبر داد:

اختصاص ۱۵۰میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت محورهای اصلی و شریانی استان اردبیل

ببینید/ عملیات اجرای  روکش آسفالت گرم محور شریانی طبس-یزد مدیرکل نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور از اختصاص ۱۵۰میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت محورهای اصلی و شریانی استان اردبیل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از اردبیل،علیرضا سیاهپور در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات راهداری استان در انجام پروژه های آسفالت گفت:مجوز برگزاری ۱۵۰ میلیارد تومان مناقصه برای بکارگیری پیمانکاران جهت اجرای پروژه های روکش آسفالت صادر شد.

وی گفت: از آنجایی که ارتقای ایمنی راه در همه محورها اولویت مهم راهداری است امیدواریم با تزریق این اعتبار پروژه های راهداری خصوصا در زمینه روکش آسفالت شتاب بیشتری بگیرد.

مدیرکل نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشوربا اشاره به اینکه ۳۰ درصد از این اعتبار مصوب تا دو هفته آینده تزریق می شود تصریح کرد: در همه محورهای استان اردبیل پروژه های فعالی درحال انجام است و انتظار داریم با تزریق این منابع فعالیت پیمانکاران در محورها برای اجرای پروژه های روکش آسفالت دو چندان شود.

سیاهپور خاطر نشان کرد:برای استانی مانند اردبیل که در فصول زمستان با بارش های سنگین همراه است و فصل کاری محدودی دارد باید پیمانکاران و بخش خصوصی در همه محورها بکارگرفته شده تا از ظرفیت آنان در اجرای پروژه ها استفاده کنیم.

استان اردبیل جزء استان های پیشرو در اجرای روکش آسفالت است

مدیرکل نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشورگفت:استان اردبیل درامر اجرای روکش آسفالت جزء استان های پیشرو برتر کشور است.

سیاهپور با قدردانی از همت راهداران سخت کوش استان اردبیل در انجام شبانه روزی پروژه های روکش آسفالت در همه محورهای مواصلاتی تصریح کرد:بهسازی و روکش آسفالت مسیرهای منتهی به مرز خصوصا مرز بیله سوار که از مطالبات اصلی مردم و مسئولان بود، اقدامات بسیار ارزشمندی توسط راهداری استان اردبیل انجام یافته که شایسته تقدیر است.

 وی پایانه مرزی بیله سوار را یکی از مهمترین پایانه های کشوربه لحاظ توسعه اقتصادی و تجاری عنوان کردو اظهار داشت:باتوجه به تردد کامیون های ترانزیتی در محور بیله سوار- گرمی -اردبیل آسفالت این محورمی توانددر تسهیل تردد کامیون های ترانزیتی نقش بسزایی ایفا کند.