شناسهٔ خبر: 114864 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نظنز مطرح کرد؛

تعریف سه پروژه راهسازی در شهرستان نطنز در مرحله بررسی قرار دارد / طرح تفصیلی شهرهای بادرود و خالدآباد در دست تهیه است

حامد موحدی ،نطنز رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نظنز با بیان اینکه پروژه های احداث باند دوم محورهای نطنز –بادرود، نطنز - مورچه خورت و فمی- حسین آباد در مرحله بررسی قرار دارند. گفت: تهیه طرح تفصیلی برای دو شهر بادرود و خالد آباد در دست اقدام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛  حامد موحدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نظنز در خصوص اقدامات بعمل آمده برای پروژه‌های راهسازی این شهرستان در سالجاری اظهار داشت: مراحل مطالعه وطراحی احداث باند دوم نطنز تا سایت هسته ایی به طول ۳۰ کیلومتر انجام شده است و در مرحله اخذ تاییدیه ماده ۲۳ (مطالعات زیست محیطی) قرار دارد.  

وی اذعان داشت: در حال حاضر پروژه احداث زیر گذر تقاطع اتوبان کاشان - نطنز با جاده قدیم نطنز(محدوده سایت هسته ایی) در دست اجرا است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نظنز خاطرنشان کرد: با هدف تسهیل در تردد و ایمن سازی محورها، پروژه‌هایی از جمله احداث باند دوم نطنز –بادرود، احداث باند دوم نطنز - مورچه خورت و احداث باند دوم فمی- حسین آباد در دست بررسی هستند.  

وی در خصوص مجموعه اقدامات و پیگیری‌های بعمل آمده برای تهیه طرح های تفصیلی این شهرستان بیان داشت: در حال حاضر هیچ یک از شهرهای شهرستان نطنز طرح تفصیلی ندارند اما تهیه طرح تفصیلی برای دو شهر بادرود و خالد آباد در دست اقدام است.  

موحدی توضیح داد: نقشه پایه شهر خالد آباد دارای ایراداتی بود که با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مجددا برداشت وضع موجود صورت پذیرفت همچنین برای شهر بادرود نیز پیگیری جهت حضور مشاور در منطقه و بازدید از مشکلات شهر و بررسی نقاط الحاقی(تدقیق خط محدوده) بعمل آمد.  

وی در رابطه با اقدامات بعمل آمده در حوزه طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: در شهرستان نطنز بیش از سه هزار و ۷۰۰ نفر متقاضی بهره مندی از مزایای طرح نهضت ملی مسکن بودند و در مجموع برای شهرهای بادرود، خالدآباد، طرق رود و نطنز اقدام به ثبت نام کردند.  

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از یکهزار و ۱۰۰ نفر حائز شرایط فعال (در انتظار بررسی تا تخصیص پروژه) بوده عنوان کرد: با بررسی و اقدامات بعمل آمده تا کنون بیش از یکهزار نفر از متقاضیان در مرحله تایید نهایی تجمعی (تایید نهایی تا تخصیص پروژه) هستند. همچنین ۱۰۰ پلاک مسکونی در سه شهر بادرود، نطنز و خالد آباد تخصیص یافته است.