شناسهٔ خبر: 114871 - سرویس استان‌ها

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوشهر خبر داد:

احداث پل عابر پیاده بر بزرگراه خلیج فارس همزمان باهفته دولت

پل عابر پیاده رو رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوشهر : همزمان با بزرگداشت هفته دولت، عملیات اجرایی احداث پل عابر پیاده بر روی بزرگراه خلیج فارس با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال آغاز می شود .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوشهر گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دولت،  عملیات اجرایی احداث پل عابر پیاده بر روی بزرگراه خلیج فارس  با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال آغاز می شود .

محمدباقر امیری اظهار کرد: با توجه به وجود دانشکده فنی امام خامنه ای (مدالظله العالی) در ظلع جنوبی بزرگراه خلیج فارس و ضرورت تردد ایمن دانشجویان این دانشکده پل عابر پیاده بر روی این بزرگراه احداث می شود .

 رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر افزود: طول این پل عابر پیاده ۴۷ متر و ارتفاع از کف بزرگراه ۶ متر است که با هزینه‌ای بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال بمدت ۴ ماه نصب و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 وی بیان داشت : ا ین پل در جلوگیری از حوادث ترافیکی  برای دانشجویان دانشکده فنی امام خامنه ای(مدالظه العالی) بوشهر بسیار اثرگذار بوده و می‌تواند باعث کاهش مخاطرات جانی و مالی  برای آنها شود.

امیری تصریح کرد : بدلیل برخورداری این پل از دو رمپ استاندارد ، امکان عبور موتورسیکلت بر روی آن نیز فراهم می شود و موتورسواران با رعایت اصول ایمنی میتوانند از آن استفاده کنند .