شناسهٔ خبر: 114892 - سرویس شرکت‌ها

در پروازهای اربعین تابع نرخ اعلامی از سوی وزیر راه و شهرسازی هستیم

اعطای روادید فرودگاهی به شهروندان ایرانی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان گفت: این شرکت تابع نرخ بلیت تعیین شده ۶ میلیون تومانی پروازهای اربعین است که از سوی وزیر راه و شهرسازی اعلام شده و قطعا با همین نرخ تعیین شده پروازها را انجام خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی, خلبان ابوذر شیرودی، مدیرعامل آسمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به زائران اباعبدالله شرکت هواپیمایی آسمان یکی از شرکت‌هایی خواهد بود که بیشترین پروازهای اربعین را انجام می‌دهد و طبق قرارداد با واحد بازرگانی در این ایام پرواز چارتری اربعین نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: شرکت هواپیمایی آسمان تابع نرخ بلیت تعیین شده ۶ میلیون تومانی پروازهای اربعین که از سوی وزیر راه و شهرسازی اعلام شده است و قطعا با همین نرخ تعیین شده پروازها را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل آسمان گفت: ‌نگاه درآمدزایی به پروازهای اربعین نداریم و معتقد هستیم انتقال زائران یک وظیفه برای شرکت‌های هواپیمایی است.

خلبان شیرودی اضافه کرد: پروازهای اربعین ما به دو بخش تقسیم می‌شود یکی پروازهای تهران و شهرهای مختلف کشور به نجف خواهد بود و دیگری پروازهای داخلی به مقاصد کرمانشاه و ایلام است که در راستای تسهیل اعزام زائران خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۷ فروند هواپیمای فعال در ناوگان آسمان وجود دارد گفت: تلاش می‌کنیم بخش اعظمی از پروازهای خود را به عملیات پروازی اربعین اختصاص دهیم.