شناسهٔ خبر: 114925 - سرویس جاده‌ای

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛

نگهداری و ایمن‌سازی بیش از ۵۳ کیلومتر راه روستایی زنجان همزمان با هفته دولت

افتتاح جاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از نگهداری و ایمن‌سازی بیش از ۵۳ کیلومتر راه روستایی این استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از افتتاح ۹ پروژه راهداری همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: در راستای ایمن‌سازی و نگهداری راه‌های شریانی کشور، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در هفته دولت برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده است.

وی از اقدام برای لکه‌گیری و روکش مقطعی زنجان_قزوین به طول ۱۴ کیلومتر خبر داد و گفت: لکه گیری و روکش مقطعی زنجان-میانه به طول پنج کیلومتر نیز در هفته دولت آماده افتتاح است.

قزوینیان عنوان کرد: عملیات ایمن‌سازی و نگهداری راه‌های پروژه باغکندی_ اینچه‌رهبری در محور اغولبیک به طول چهار کیلومتر و ایمن‌سازی و نگهداری چهار کیلومتر از راه‌های روستایی زنگل‌آباد از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی لکه گیری و روکش مقطعی استاکل-درام در محور استاکل-درام به طول پنج کیلومتر را از دیگر پروژه‌های این استان برشمرد و گفت: بهسازی و آسفالت راه روستایی پنج کیلومتر از محور قلیچ‌قیه_ پیغمبرلو_ جمعه‌لو در شهرستان خدابنده نیز در دستور کار قرار دارد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان زیرسازی راه روستایی باش‌قشلاق_باغلوجه به طول ۴.۵ کیلومتر و رفع نقاط پرحادثه محور سه‌راهی شیت به چورزق به طول دو کیلومتر نیز از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت هستند.