شناسهٔ خبر: 114969 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد:

اتخاذ تدابیر لازم در تردد زائران اربعین حسینی به مرز تمرچین

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از انتخاب مسیرهای امن و کوتاه منتهی به مرز تمرچین برای تردد زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سیدمحسن حمزه‌لو در نشست مشترک با فرماندار شهرستان پیرانشهر به اولویت‌بندی محورها، تحلیل شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای و نحوه کنترل تقاطع‌ها اشاره کرد و افزود: دو مسیر پدافندی منتهی به پایانه مرزی تمرچین آماده‌سازی می‌شود و تسطیح این مسیرهای اضطراری در روزهای آینده به اتمام می‌رسد. 

رئیس شورای هماهنگی حمل و نقل استان اظهار نمودند علاوه بر آمادگی کامل خانواده وزارت راه و شهرسازی در استان تمامی منابع و ماشین‌آلات شرکتها و گروه‌های راهسازی در اختیار ستاد اربعین هستند. 

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از آمادگی کامل گروه‌های راهسازی در جاده‌های جنوب استان برای استقبال از زائران اربعین حسینی خبر داد و تصریح کرد: عملیات راهسازی در قطعه‌های ١و٢ بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین در حال انجام است و ۴ کیلومتر از سمت نقده و ۴ کیلومتر از سمت پیرانشهر از این مسیر جهت تردد آسان زائران در روزهای آینده آسفالت و بازگشایی می‌شود. 

حمزه‌لو ادامه داد: با مساعدت اداره کل راهداری نصب نیوجرسی در بزرگراه نقده، پیرانشهر و تمرچین از سمت خروجی پیرانشهر نیز انجام می‌شود تا این مسیر ایمن‌سازی شود.