شناسهٔ خبر: 115056 - سرویس مسکن و شهرسازی

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت انجام می‌شود؛

برپایی میز خدمت در شعبه‌های بانک مسکن

سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن، از راه‌اندازی میز خدمت در شعب بانک مسکن سراسر کشور در هفته دولت به مدت دو هفته خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن با اشاره به اقدامات بانک در هفته دولت، اعلام کرد: با توجه به دیدگاه مدیرعامل بانک مسکن در خصوص اینکه روسای شعب در واقع خود یک مدیرعامل بوده و توانایی و مهارت رفع مشکلات مشتریان را دارند، لذا هر شعبه بانک در واقع با اختیار کامل می تواند پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان در حوزه فعالیت‌ها و خدمات این بانک باشد.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن ادامه داد: هفته دولت بهترین بهانه برای تسریع و تسهیل این دیدگاه بوده و در این خصوص مدیرعامل بانک مسکن دستورات ویژه‌ای را صادر کرده‌اند.

سندگل نظامی ادامه داد: بنابراین دستورات، مقرر شد به مدت دو هفته در تمامی شعب سراسر کشور میز خدمت با هدف پاسخگویی مسوولان شعب به منظور رسیدگی و رفع مشکلات و مسایل مشتریان بانک برپا شود.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن افزود: بدین منظور اولین بازدید میدانی در راستای نظارت بر اجرای دستور مدیرعامل و در جهت تکریم مشتریان و تسهیل ارایه خدمات بانکی از شعبه مرکزی ورامین و همچنین دو شعبه هفده شهریور و میدان شهدای تهران انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، سندگل نظامی تصریح کرد: لازم به ذکر است در پایان این دو هفته بر اساس عملکرد مدیریت‌های مختلف، شعب برتر هر استان انتخاب شده و به نحوه شایسته‌ای از آنان تقدیر خواهد شد.