شناسهٔ خبر: 115309 - سرویس استان‌ها

در سومین روز از هفته دولت؛

برپایی میز ارتباط مردمی راه و شهرسازی خراسان شمالی در محل مصلی

برپایی میز ارتباطات مردمی نماز جمعه خراسان شمالی باهدف رسیدگی به درخواست های مردمی، میز ارتباط مردمی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در سومین روز از هفته دولت در محل مصلی نماز جمعه بجنورد برپا شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی ، قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در خصوص برپایی میز ارتباط مردمی گفت: تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی ‌و ارائه خدمات مطلوب در حوزه‌های‌مختلف خدمت‌رسانی در حوزه راه و شهرسازی از اهداف برپایی این چنین برنامه‌هایی است.

وی تصریح کرد: برگزاری میز خدمت در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم و پاسخگویی مسئولان است.

قاسمی افزود: میز ارتباط مردمی اداره کل راه و شهرسازی استان باهدف دیدار مردمی ، گفتگو با نمازگزاران و رسیدگی به درخواست های مردمی، روز جمعه مورخ ۴ شهریور ۱۴۰۱ و همزمان با سومین روز از هفته دولت و روز کارمند برگزار شد.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به همراه حجت الاسلام و المسلمین نوری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر بجنورد، دکتر حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی و نمایندگان شهرهای استان در مجلس شورای اسلامی از نزدیک از میز ارتباط مردمی راه و شهرسازی خراسان شمالی بازدید کردند.

لازم به یادآوری است میز ارتباط مردمی اداره کل راه و شهرسازی همزمان در دیگر شهرهای استان نیز در محل مصلی آن شهر روز جمعه ۴ شهریور به مناسبت هفته دولت برپا بود.