شناسهٔ خبر: 115357 - سرویس استان‌ها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت :

آغاز عملیات اجرایی پروژه راه روستایی باغتاج در شهرستان دشتستان

عملیات اجرایی پروژه راه روستایی باغ تاج به مناسبت هفته دولت و در آیینی با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان عملیات اجرایی پروژه راه روستایی باغتاج در شهرستان دشتستان بطول 10 کیلومتر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، به مناسبت هفته دولت و در آیینی با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان صورت گرفت : آغاز عملیات اجرایی پروژه راه روستایی باغتاج در شهرستان دشتستان بطول 10 کیلومتر .

همزمان با دومین روز هفته دولت و در آیینی با حضور استاندار بوشهر، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ، رئیس سازمان برنامه و بودجه ، معاون امور عمرانی استانداری ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و فرماندار دشتستان عملیات اجرایی راه روستایی باغتاج بطول 10 کیلومتر آغاز شد .

در ابتدای این مراسم احمد بنافی فرماندار دشتستان با تبریک هفته دولت گفت : پروژه راه روستایی باغتاج از جمله پروژه های بسیار ضروری و از مطالبات چندین ساله مردم منطقه است که در دولت سیزدهم عملیاتی می شود.

در این مراسم همچنین دکتر رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاشهای خستگی ناپذیر و خدمات موثر راهداری و حمل و نقل جاده ای در سالهای اخیر گفت : پروژه راه روستایی باغتاج که امروز به همت راهداری شهرستان انجام می شود از آرزوهای دیرین مردم منطقه است و خوشحالیم بالاخره عملیات اجرایی این پروژه با همت دولت مردان آغاز شد .

 وی اظهار داشت : وجود چندین روستا در امتداد این مسیر صعب العبور می طلبید مسیری ایمن و قابل تردد در تمام فصول سال برای آنها ایجاد شود .

 در آغاز عملیات  اجرایی پروژه راه روستایی باغتاج همچنین عبدالکریم اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با تبریک هفته دولت وگرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : این پروژه از جمله پروژه های شاخص راهداری و در امتداد محرومیت زدایی  و برخورداری روستاهای بالای 20 خانوار استان از راه مناسب است که در راستای رضایت مندی مردم محروم این منطقه عملیاتی می شود .

وی بیان داشت : طول پروژه راه روستایی باغتاج 10 کیلومتر و اعتبار در نظر گرفته شده برای آن 90 میلیارد ریال است که انشاالله بمدت 24 آماده بهره برداری خواهد شد .

اخترشناس افزود : با انجام این پروژه مسیر دسترسی به روستاهای منطقه گیسکان از جمله جمغاری ، لرده ، ناخا ، سوک ، انارستان و باغتاج کوتاه و ایمن تر خواهد شد .