شناسهٔ خبر: 115431 - سرویس استان‌ها

در چهارمین روز از هفته دولت انجام شد :

آیین آغاز عملیات اجرایی احداث و نوسازی شبکه آب و احداث دیوار حفاظتی رودخانه فصلی حسین آباد

کلنگ زنی دیوار حفاظتی شهر برازجان استان بوشهر با حضور فرماندار شهرستان، حسینی معاون اداره کل راه و شهرسازی استان ، شهردار، اعضای شورای شهر برازجان و مدیران شهرستانی عملیات اجرایی احداث و نوسازی شبکه آب محله حسین آباد و احداث دیوار حفاظتی رودخانه فصلی این محله آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بوشهر،‌  با حضور فرماندار شهرستان،  حسینی معاون اداره کل راه و شهرسازی استان ، شهردار، اعضای شورای شهر برازجان و مدیران شهرستانی  عملیات اجرایی احداث و نوسازی شبکه آب محله حسین آباد و احداث دیوار حفاظتی رودخانه فصلی این محله آغاز شد.

فرماندار دشتستان در این آیین گفت: خوشبختانه با پیگیری های مستمری که انجام شد امروز شاهد عملیات اجرایی دیوار حفاظتی رودخانه فصلی محله حسین آباد با اعتبار اولیه ۱۷۸۰۰میلیون ریال برای رفع دغدغده مردم و پیشگیری از حوادث ناشی از سیل هستیم.

وی با بیان اینکه باید با حل مشکلات آسایش و آرامش را برای مردم فراهم کنیم، افزود :یکی دیگر از دغدغه های ما بهره مند سازی محلات کم برخوردار بود که در این راستا نیز در محله حسین آباد شاهد آغاز عملیات اجرایی  احداث و نوسازی ۲۰۰۰متر شبکه آب هستیم.