شناسهٔ خبر: 115470 - سرویس استان‌ها

بمناسبت هفته دولت صورت گرفت :

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه راهداری در شهرستان دشتستان

پروژه های هفته دولت رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان گفت: عملیات اجرایی تعریض و انجام بلوار ورودی شهر آبپخش و بهره برداری از طرح ساماندهی تقاطع راهدار دو پروژه ای بودند که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان به بهره برداری وی یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۲ پروژه راهداری دشتستان به بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها  آغاز شد .

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان با اعلام این خبر افزود : عملیات اجرایی  تعریض و انجام بلوار ورودی شهر آبپخش و بهره برداری از طرح ساماندهی تقاطع راهدار دو پروژه ای بودند که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان به بهره برداری وی یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد .

سامان قلی پور اظهار داشت : پروژه تعریض ، بهسازی و انجام بلوار ورودی شهر آبپخش که از مطالبات مردم و مسئولان منطقه بود یکی از پروژه هایی بود که عملیات اجرایی آن با ۷۱ میلیارد ریال  آغاز شد .

 وی افزود : این پروژه که بطول ۲هزار۷۰۰ متر و بمدت ۹ماه اجرا می شود ، شامل تعریض محور ، اجرای رفوژه میانی و روشنایی طولی است و از ورودی شهر آبپخش تا پل کلل ادامه می یابد و با بهره برداری از آن ورودی شهر آبپخش ایمن تر می شود .

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان افزود : بهره برداری از پروژه ساماندهی تقاطع راهدار یکی دیگر از پروژه های راهداری بود که در چهارمین روز از هفته دولت  با حضور مسئولان به بهره برداری رسید .

قلی پور تصریح کرد : با بهره برداری از طرح ساماندهی تقاطع راهدار یک نقطه پر خطر و حادثه خیز محور برازجان به دالکی با انجام تعریض محور ، نصب نیوجرسی و همچنین علائم ایمنی حذف و این تقاطع ایمن سازی شد .

وی با قدردانی از مسئولان دشتستان بویژه فرماندار این شهرستان در تخصیص اعتبار برای ساماندهی این تقاطع بیان داشت : برای ساماندهی تقاطع راهدار که بمدت ۹ ماه اجرا گردید مجموعا ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است .