شناسهٔ خبر: 115472 - سرویس استان‌ها

طی مرداد ماه امسال رخ داد:‌

ثبت بیش از ۲۷ میلیون تردد خودرو در راه های استان قزوین

تردد خودروها معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از ثبت تردد ۲۷ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۴۶۷ دستگاه وسیله نقلیه در راه های استان طی مردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، امیر علی‌پور گفت:این تعداد ترافیک ثبت شده از ۶۳ دستگاه تردد شمار مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها وحمل و نقل جاده ای به دست آمده است.

وی اضافه کرد:سامانه توزین بار در حین حرکت نیز در همین مدت پنج هزار و ۹۶۴ تن تخلف اضافه بار را ثبت کرده است.

علی‌پور ادامه داد:در حوزه مجتمع های خدماتی رفاهی نیز در ماه گذشته ۲۴ پرونده در کمیته مکان‌یابی مجتمع های خدماتی رفاهی بررسی شد.

وی از صدور موافقت اصولی احداث مجتمع های خدماتی به تعداد ۲ مورد و تمدید موافقت اصولی مجتمع ها به تعداد ۵ مورد در ماه گذشته خبر داد.

علی‌پور ادامه داد:تیم مشترک نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی نیز متشکل از دستگاه‌هایی چون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دانشگاه علوم پزشکی، صنعت، معدن و تجارت و شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی و ستاد اقامه نماز  در این مدت ۴ بازدید از مجتمع ها داشتند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:در حوزه ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی نیز طی ماه گذشته ۱۹ کیلومتر از راه های روستایی بهسازی و روکش آسفالت شدند.