به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص برپایی میز خدمت گفت: برگزاری میز خدمت در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم و پاسخگویی مسئولان است و تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی و ارائه خدمات مطلوب در حوزههای مختلف خدمترسانی از اهداف برپایی میز خدمت است.
روح اله غلامی افزود: برپایی میز خدمت در مکانهای عمومی مانند مصلای نماز جمعه فرصتی خوبی برای عزیزانی است که به خاطر مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را ندارند و با برپایی میز خدمت بصورت رو در رو مشکلات خود را مطرح و راهکارها و راهنمایی های لازم برای رفع این مشکلات و درخواستهای آنان ارائه میشود.
وی ضمن اظهار امیدواری از رضایت مردم در برپایی میز خدمت ادامه داد: با توجه به اهمیت رفع مشکلات و درخواستهای مردمی، برگزاری میز خدمت در اولویت برنامه های این اداره کل قرار دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری سپس در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهر سورشجان حضور یافت و ضمن دیدار رودررو با مردم و پاسخگویی به سؤالات آنان، به نمایندگی از مدیریت عالی استان، گزارشی از روند خدمات دولت مردمی در یکسال گذشته ارائه کرد.
وی افزود: راهداری چهارمحال و بختیاری ۱۹ پروژه قابل افتتاح در هفته دولت با ارزش ۷۲ میلیارد تومان دارد.
غلامی اعلام کرد : این طرحها شامل روکش آسفالتهای شریانی، اصلی و فرعی، احداث، بهسازی و تکمیل محورهای روستایی، ایمنسازی محورها و ایجاد روشناییهای نقطهای، لکهگیری آسفالتها، بهسازی و رفع نقاط حادثهخیز، رنگآمیزی محورها، تکمیل و تعریض پلها و تکمیل ابنیه فنی محورها است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خدمت جهادی را شاخصه اصلی مدیران دولت سیزدهم و مدیران استان دانست و ادامه داد: لازم است همگی به دور از تبلیغات دشمن در جهت به ثمر نشستن اهداف دولت و همچنین پیشرفت استان چهارمحال و بختیاری تلاش نمائیم.