شناسهٔ خبر: 115577 - سرویس استان‌ها

به مناسبت هفته دولت صورت پذیرفت:

بهره برداری از عملیات روکش آسفالت خورشهاب

پروژه های هفته دولت رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تنگستان : همزمان با پنجمین روز هفته دولت و در مراسمی با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان عملیات روکش آسفالت خورشهاب در محور ساحلی بوشهر – دیر بطول یکهزار۲۰۰ متر به بهره برداری رسید .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تنگستان گفت: همزمان با پنجمین روز هفته دولت و در مراسمی با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان عملیات روکش آسفالت خورشهاب در محور ساحلی بوشهر – دیر بطول یکهزار۲۰۰ متر به بهره برداری رسید .

پیام انصاری گفت : این پروژه در راستای  ارتقاء ایمنی عبور و مرور کاربران جاده ای در محور شریانی بوشهر – دیر محدوده خورشهاب انجام شده و برای اتمام آن ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی  هزینه شده است .

انصاری به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود بویژه محور ساحلی بوشهر - دیر اشاره و خاطر نشان ساخت : این محور که بعنوان مسیر دوم ارتباطی ، دسترسی مرکز استان  به جنوب را تسهیل می کند بدلیل حجم بالای تردد همواره  نیازمند نگاه ویژه  است .

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تنگستان افزود : در کنار توسعه و تعریض این محور که در چند قطعه  بوسیله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال انجام است راهداری تنگستان نیز در حوزه راههای شهرستان اقدامات موثری را انجام داده است .

وی بیان داشت : شانه سازی،رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشکار سازی نقاط پر تصادف ، نصب انواع علائم اخطاری ، مسیرنما و خطر نما بخشی از اقدامات راهداری تنگستان برای ایمنی بیشتر سفر در این محور است .