شناسهٔ خبر: 115580 - سرویس استان‌ها

به مناسبت هفته دولت انجام شد :

بهره برداری از راه روستایی تاج ملکی در شهرستان گناوه

پروژه های هفته دولت در استان بوشهر در پنجمین روز از هفته دولت ، و در مراسمی با حضور نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و امام جمعه گناوه و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان گناوه بهره برداری از راه روستایی تاج ملکی آغاز شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، در پنجمین روز از هفته دولت و در مراسمی با حضور نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و امام جمعه گناوه و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان گناوه بهره  برداری از راه روستایی تاج ملکی آغاز شد .

در مراسم بهره برداری از پروژه بهسازی و آسفالت راه های روستایی تاج ملکی که پیش از ظهر دیروز (یکشنبه ششم شهریور) صورت پذیرفت ، رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناوه  اظهار داشت : این پروژه بطول ۵ کیلومتر بمدت ۶ ماه عملیاتی شد و خوشحالیم که در هفته دولت تقدیم مردم روستای تاج ملکی می شود .

سید ابوالحسن علوی با قدردانی از حمایت های نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار شهرستان برای تامین اعتبار این پروژه افزود : برای اتمام این پروژه که علاوه بر ایمنی بیشتر سفر ، تردد مردم روستای تاج ملکی را به مرکز شهر گناوه  را تسهیل می کند بیش از۱۰۰ میلیارد ریال  از محل اعتبارات استانی هزینه شده است .

وی بهسازی راه های روستایی حوزه شهرستان را یکی از اولویت های اصلی راهداری گناوه خواند و تصریح کرد :  بموجب طرح  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هدف گذاری ما پس از بهره مندی همه روستاهای بالای ۵۰ خانوار ، بهسازی و آسفالت روستاهای بالای ۲۰ خانوار در سطح شهرستان است که انشالله با کمک مسئولان شهرستان انجام خواهد شد .

  وی بهسازی راههای روستایی را از ضروریات توسعه روستاها نام برد و گفت : با هدف جبران عقب ماندگی های به جا مانده از گذشته طرح توسعه در راههای روستایی باید با قوت ادامه یابد.